Întrebări frecvente

1. Cum mă înregistrez în platforma Concurs Național?

Pentru a vă înregistra faceți click pe butonul [Aplică acum] din colțul dreapta sus a portalului și apoi selectați butonul [Crează un cont]. Apoi completați datele solicitate și confirmați prin click pe butonul Crează un cont.

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că adresa de email trebuie să fie validă pentru a putea primi codul unic de activare a contului.

2. Cum îmi completez profilul individual?

Pentru a vă completa profilul individual, navigați în partea dreapta sus a ecranului și faceți click pe pictograma .

Atunci când completați anumite informații, de exemplu legate de educație, este necesară și încărcarea documentelor justificative scanate.

Completarea datelor personale din profil este obligatorie pentru a putea participa la un concurs național.

3. Ce este codul unic de identificare?

La crearea contului se atribuie automat și un cod unic de identificare. Acesta va fi folosit pentru identificarea utilizatorului dumneavoastră, atât în cadrul concursului național, cât și a concursurilor pe post și nu prin afișarea numelui sau altor date personale.

Pentru a vă vedea codul unic de înregistrare puteți accesa profilul odată ce sunteți conectat în platformă.

4. Cum mă înscriu la un concurs?

Pentru a vedea ce concursuri au etapa de înscriere deschisă în perioada următoare accesați secțiunea Concursuri disponibile. Pentru a vă înscrie la un concurs este necesar să-l accesați, apoi să vizualizați formularul de înscriere și să acționați butonul [Aplică la concurs].

Urmăriți indicațiile și completați TOATE secțiunile cererii de înscriere, inclusiv Anexele la formularul de înscriere. Copia CI este obligatorie pentru a vă putea fi evaluat dosarul și aceasta se adaugă în profilul personal.

Puteți modifica oricând dosarul de înscriere până la expirarea termenului limită pentru înscrierea la concurs. Verificați dosarul să vă asigurați că nu ați omis elemente obligatorii și că ați marcat corespunzător opțiunile / completat toate informațiile / încărcat toate anexele solicitate.

5. Cum depun o contestație?

În cazul în care doriți să contestați rezultatul unei etape de concurs o poți face direct din platformă după afișarea rezultatelor intermediare aferente fiecărei etape, cu respectarea termenul limită de depunere a contestației. Trebuie să aveți în vedere ca la crearea contului să activați notificările.

6. Cum accesez sectiunea de notificari?

Platforma păstrează toate mesajele de notificări pe care le primiți. Pentru a vizualiza lista acestora, faceți click pe butonul din partea dreaptă sus și apoi selectați [Toate].

7. Pot accesa platforma și de pe mobil?

Da, platforma permite accesarea și realizarea tuturor operațiunilor de mai sus și direct de pe telefonul mobil utilizând orice browser modern.

8. Pot șterge/înlocui documente încărcate în platformă?

Da, se pot șterge sau înlocui, cu excepția acelor documente pe baza cărora ați promovat etapa de recrutare și ați fost declarați „admis” la această etapă.

9. Întrebarea mea nu se găsește în lista de mai sus.

Pentru informații privind funcționalitățile platformei vă rugăm să consultați Ghidul de utilizare al candidatului.

Pentru alte informații vă rugăm să ne transmiteți un mesaj prin intermediul formularului de Contact, disponibil aici.

Sari la conținut